top of page

Deskundige openbaar domein

Oosterzele is een landelijke gemeente met een hart en een ziel. Dagelijks zetten ruim 200 betrokken en dynamische medewerkers zich in voor een optimale, progressieve en klantvriendelijke dienstverlening voor alle 14 000 inwoners.

De dienst Infrastructuur en mobiliteit speelt een cruciale rol in het creëren van een duurzame en leefbare gemeenschap. Ze is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en onderhouden van de gemeentelijke infrastructuur, met bijzondere aandacht voor verkeersveiligheid en de leefbaarheid van onze gemeente.
 
 

Deskundige Openbaar Domein (niveau B1-B3)

in voltijds contractueel dienstverband met een contract van onbepaalde duur

                                                                                                                                       

Wat ga je doen? Als deskundige openbaar domein ben je de belangrijkste schakel tussen interne diensten, burgers en andere partners voor mobiliteits- en verkeerskundig advies. Je houdt toezicht op werkzaamheden in opdracht van nutsmaatschappijen en adviseert bij innames van het openbaar domein. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het opstellen van technische bestekken voor kleine infrastructurele werken. Verder ben je de drijvende kracht achter ons mobiliteitsbeleid. Je werkt mee aan de planning en uitvoering van projecten die de mobiliteit en leefomgeving van onze gemeente verbeteren.

Een uitgebreidere taakomschrijving kan je terugvinden in de infobundel.

 

Wie ben jij? Vanuit je grote drive en werkinzet detecteer je vlot opportuniteiten en ga je hier actief mee aan de slag. Je neemt graag initiatief en houdt van het nastreven van een hoge kwaliteit in je werk. Jouw flexibiliteit laat je toe om snel te schakelen wanneer de situatie dit vereist. Met jouw scherp analytisch vermogen en nauwgezetheid verlies je geen detail uit het oog. Verder draag je klantgerichtheid hoog in het vaandel. Met de nodige empathie luister je naar hun bezorgdheden. De waarden integriteit, discretie en onafhankelijkheid primeren voor jou.

Jouw attitude, interesse in de materie en bereidheid om zich bij te scholen en in te werken in het domein zijn voor ons belangrijker dan relevante werkervaring.

 

Om in aanmerking te komen dien je te beschikken over een bachelordiploma (of een daarmee gelijkgesteld diploma).

Voldoe je niet aan deze diplomavereiste? Je kan toch deelnemen aan de selectieprocedure op voorwaarde dat je

  • Minimaal 2 jaar relevante beroepservaring hebt én

  • Slaagt voor een niveaubepaling. Deze niveaubepaling vindt plaats op 23 oktober 2024 (digitaal online).

Ook laatstejaarsstudenten kunnen deelnemen aan de selectieprocedure op voorwaarde dat zij met hun kandidatuur een studiebewijs voorleggen en een verklaring dat ze binnen een termijn van maximum 4 maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een bruto maandloon tussen € 2.999,68 (geen ervaring) en € 5054,37 een weddesimulatie is mogelijk na eenvoudige aanvraag. Relevante privé-ervaring wordt onbeperkt mee in rekening gebracht (na vergelijking vorige functies en na goedkeuring door de algemeen directeur). Ervaring bij de overheid wordt sowieso in rekening gebracht.

  • Maaltijdcheques (€ 7,5 per gewerkte dag).

  • Tweede pensioenpijler 3% van het jaarlijks brutoloon.

  • Jaarlijks cadeaucheques van 40€.

  • Vergoeding woon-werkverkeer met de fiets (€ 0,35/km) of met het openbaar vervoer.

  • Een volwaardige hospitalisatieverzekering voor jezelf en mogelijkheid om gezinsleden tegen betaling aan te sluiten.

  • Mogelijkheid tot fietsleasing.

  • Gunstige verlofregeling: 30 dagen vakantie, 11 wettelijke feestdagen, 3 lokale feestdagen.

  • Dienstvrijstelling op de eerste werkdag van het jaar.

  • Tijdsregeling: dagdienst – 38 uren/week (in een ruim glijdend uurrooster).

  • Er is een uitgebreid telewerkbeleid bij een flexibele werkgever. Laptop en koptelefoon zijn voorzien voor deze functie.          

Heb jij een passie voor het openbaar domein? Wil je jouw technische expertise inzetten om de leefbaarheid en verkeersveiligheid in onze mooie gemeente te verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!  


Solliciteren? De selectieprocedure bestaat uit een speeddate (25 oktober 2024 – het gemeentehuis Oosterzele), assessment (tussen 5 november 2024 en 8 november 2024 – Oostkamp) en een mondeling gedeelte (datum nog te bepalen – gemeentehuis Oosterzele).
 

Solliciteren kan tot uiterlijk woensdag 16 oktober 2024. Dit kan zowel via mail (lara@pregunta.be) als per post t.a.v. Lara Vermeulen, Vossensteert 70, 8310 Assebroek (datum poststempel of e-sollicitatie telt).

Jouw kandidatuur is geldig als wij tegen de uiterlijke sollicitatiedatum volgende documenten hebben ontvangen:

  • Recent cv

  • Motivatiebrief

  • Kopie van jouw diploma

  • Kopie van het uittreksel van jouw strafregister (max. 3 maand oud) 

 

Meer informatie vind je in de informatiebrochure die je hier kan downloaden:  

Gemeentebestuur Oosterzele zet zich in om gelijke kansen en diversiteit op de werkvloer te bevorderen. De kwaliteiten van ons personeel zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, handicap of afkomst.

bottom of page